. Dit vind ik niet echt een probleem, want met veel geduld doet hij dat wel beter, maar met uitdoen is hij ontzettend bang om zijn mond open te doen om het bit eruit te laten (hij schuimt er verder wel op en tanden zijn in orde). Hij trekt dus keihard zijn kop omhoog en zo blijft het achter zijn voortanden haken en deinst hij ointzettend bang achterui en het duurt echt even voor hij het uit durft te laten gaan. Naar benden lijmen met een snoepie lukt dus niet want dat lust ie allemaal niet zo erg
 . Dit vind ik niet echt een probleem, want met veel geduld doet hij dat wel beter, maar met uitdoen is hij ontzettend bang om zijn mond open te doen om het bit eruit te laten (hij schuimt er verder wel op en tanden zijn in orde). Hij trekt dus keihard zijn kop omhoog en zo blijft het achter zijn voortanden haken en deinst hij ointzettend bang achterui en het duurt echt even voor hij het uit durft te laten gaan. Naar benden lijmen met een snoepie lukt dus niet want dat lust ie allemaal niet zo erg  (alleen uit zijn voeremmer) (zo heb ik het mijn toenmalige pony afgeleerd).
  (alleen uit zijn voeremmer) (zo heb ik het mijn toenmalige pony afgeleerd).Ik heb opzich zoiets van ik doe hem in de stal uit, maar hij wordt ontzettend bang ervan dus wie weet hoe je dit op akn lossen (met gerustellen en boven zijn hoofd aaien en drukken werkt niet (hij is trouwens ook niet kopschuw, want gewoon aaien enzo is allemaal geen probleem)

Geplaatst: 04-05-04 12:21
               Geplaatst: 04-05-04 12:21