Wat zouden jullie doen?
Eerst maar even het verhaal:
zoals de meeste van jullie weten moet ik mijn sterke fjorden-paardje verkopen wegens rugklachten.

Nu moet ik eerst een maand of twee rust houden, en als het dan goed gaat mag ik na overleg met mijn fysio weer rustig aan gaan beginnen met rijden. Maar absoluut NIET op een sterk paard
.Ik mag uiteindelijk dan ook wel weer dagelijks gaan rijden als ik het juiste paard daarvoor heb gevonden.
Nu staat Rockje dus te koop en de eigenaar van de stal had het verhaal erachter ook gehoord.
Nou bood hij mij aan dat als ik weer mag beginnen met rijden ik een van zijn paarden mag leasen (tegen een zeer vriendelijk prijsje
). Het gaat om een Z dressuur merrie, een schat van een beest, lekker licht en ze heeft hele lekkere gangen die je goed uit kan zitten. kortom een goed paard voor mijn probleem.Maar nu komt de grote MAAR (
) de merrie waar het over gaat is al 27 jaar oud.ik moet eerlijk zeggen het is totaal niet aan haar af te zien en met rijden is ze ook nog heel fit en voorwaarts, mensen schatten haar meestal rond de 13, maar ik vind 27 toch al een hoge leeftijd.
Dus stel dat ik weer mag gaan rijden.... zouden jullie dit dan een goede oplossing vinden?
ik hoef het ook nu niet te beslissen... mag morgen maar ook over een jaar zei hij
, het is ook wel een voordeel dat ik die man al iets van 12 jaar ken
mag pas weer gaan rijden wanneer ik toestemming heb van mijn fysio...