. Een stalgenoot die ook wedstrijden rijdt heeft een jeep, wij gaan dus om en om met elkaar mee, zij leent de trailer voor niks, en brengt mij altijd naar wedstrijd. Dit werkt echt super. Een ander vriendin heeft haar 1,5 paards trailer te koop staan.Nu komt het er op neer dat er dadelijk 3 mensen mijn trailer willen lenen, dat meisje wat brengt vindt ik prima. Maar aan die andere meiden wil ik wel iets van een vergoeding gaan vragen. Ik heb alleen geen idee hoeveel. Een opperde al het idee om 1x per jaar de onderhoudsbeurt te betalen, ik weet dus nu al dat dit niet werkt. Dus dat is voor mij geen optie. Om het makkelijk te maken zijn deze meiden ook nog eens mijn beste vriendinnen. En zien we elkaar dus ook vaak naast de paarden.
Ik krijg er een beetje schuld gevoel van. Wat natuurlijk belachelijk is, omdat het mijn trailer is.
Wat zouden jullie doen?

(hier iig wel
Ik betaalde geloof ik 50 gulden per dag of 2 dagen, was nog best wel te doen als je niet veel op concours ging
Waarom verkoopt ze haar eigen trailer eigenlijk, omdat ze die van jou toch wel mag gebruiken
Ik zou me daar echt niet voor lenen, jij bent degene die met problemen zit als er wat fout gaat...Goede vrienden snappen dat heus wel.
)
. Ik ga maar eens met ze praten binnekort, wat de bedoeling is kwa starten en trailers.