Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. OP het strand was hij wel wat moeilijk vooruit ted krijgen in galop. We waren met z'n 4en in totaal. Ik 2 duitsers en begeleiding. Maar hun zagen ook al wel dat die duisers ook al niet konden rijden, dus wustige paarden meegenomen. Een van die duitsers hadden we ook achtergelaten. Die mocht niet mee het strand op. Hij kon al geen eens draven. Dus als we gingen galoperen moesten we daarna weer heel lang wachten tot hij erbij was.
irish_lady schreef:Pff wat een geld zeg! Ik kom ze wekelijks tegen! En die mensen die er dan op zitten vallen er bij een zuchtje wind al af!

roowz schreef:miss ambition is wel een beetje druk volgens mij of niet?
Ze was heel braaf en rustig. Ondanks dat we de teugels op maat moesten houden, heb ik die merendeels los gehad.
) AniqueN schreef:Weet iemand of pluk er nog steeds is? Cindy ken ik ook nog ja, en vera, de dochter van cindy, wat leuk
Erg leuk paardje. 
Tancreda4 schreef:Alleen reed ze niet zo fijn. En in galop gaat ze volgens mij draf en galop tegelijk. Beetje houterige bewegingen, daar moet je echt aan wennen (was ik het eindelijk een beetje, waren de twee uur alweer om)