) de ander heeft binnen een dag al een pony(s) you know who i mean.Hoelang hebben jullie erover gedaan,om dé perfecte match te vinden? En vind je zelf dat je goed heb naged8 over de koop? Ben je tot nu toe nog blij? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het gaan soms sneller dan je verwacht
.
. In de advetrentie stond dat hij een leuke kinderpony was maar hij was niet heel lief
. Hij vond het erg lollig hoog te steigeren en heel hard in mijn armen te bijten. ook trappen en bijten bij het hoefjeskrabben was leuk en altijd veel te hard lopen bij het wandelen was tof. Tegenwoordig doet Beau niet zo raar meer. Bijten gebeurt praktisch niet meer, met wandelen loopt hij als een hondje achter mij aan en met poetsen en met hoefjeskrabben staat hij stil als een huis. Met rijden is hij soms te snel en soms te sloom maar wel lief en zijn gangen zitten lekker. Hij is ook altijd enthousiast als we met andere paardjes rijden gaan. Kortom; de snelle koop van Beau is mij helemaal niet slecht bevallen!
op 29 juni om half 8 savonds reed er een trailer het was helen en haar ouders en expensive, zo eerst jan gebeld en helen de geitjes laten zien. daarna expensive uitgeladen. en hij ging rennen joh
iedereen stond te genieten. een paar dagen later bracht me moeder helen naar huis.

De laatste die we gekocht hebben was Tirion, en dat is alweer 4 jaar geleden! Daarvoor was het Milky Way in 1992 en daarvoor Roman Choice en Vardra Julius in 1988.