1. Achter hem aanlopen, een soort van opjagen of 'stalken'. Deze methode lukte 1 keer, nu niet meer.
2. Hem los longeren in de wei. Hij reageert super op de stemhulpen, dat lukte dus ook 1 keer, nu niet meer.
3. In de wei gaan zitten en kijken wat hij doet. Hij eet door, maar houd mij goed in de gaten. Het zal niet bij hem opkomen om bij me te gaan staan.
4. Brokjes. Rammelen en rammelen. Hij kijkt me aan maar komt niet. Loop ik naar hem roe, loopt hij weg.
5. Wat je je verder nog kan bedenken. Ik ben echt wanhopig nu, en moet eerlijk zeggen dat ik er ook ontzettend boos over kan worden. Als ik m dan eenmaal heb krijgt ie een beloning en mag ie naar de stal alwaar hij voer krijgt. Dus daar kan het niet aan liggen.
Nu staat ie dus ook in de wei, terwijl ik het vanaf 3 uur ofzo heb geprobeerd. Woedend ben ik nu. In de wei krijgt hij geen eten, hij barst maar. Pas als hij naar binnen gaat krijgt hij eten.
Heeft iemandn een
hoe ik dot ga aanpakken? Of hoe ik m uberhaupt te pakken krijg? Als ik les heb, staat hij gewoon de hele dag binnen, anders kan ik mijn les afzeggen.Ik weet het echt niet meer. Ik heb m al 6 jaar.

) ruzie met mijn moeder.
!