Sorry
, weer een topic over de High Riders van Mountain Horse. Ik heb net even op dat onderwerp gezocht en zag dat er al wat over gebabbeld was hier. Maar nu (misschien een jaar na het laatste bericht hierover) heb ik toch nog wat vraagjes aan jullie.Ik heb al de rimfrost paddock schoenen, vind ze supercool, zitten ook superlekker. Enige nadeel daarvan vind ik de veters/vetergaatjes, lastig om je veters strak te trekken. Maar vind ze verder echt een aanrader. Ik wil nu eigenlijk ook wel eens laarzen, dus vandaar de Highriders.
Je hebt dus in ieder geval de sportive highrider en de mountain highrider (en ook nog een derde, zag ik, de rimfrost highrider, nog grover).
Vergeleken met mijn rimfrost paddocks viel het me op dat die Mountain Highrider veel bredere 'voeten' heeft dan mijn schoenen. Jammer, ik had gedacht dat de onderkant van de laars net zo zou zijn als mijn schoen. Ik dacht eerst, misschien is er wel een dames (smaller) en heren (bredere voet) variant. Weten jullie daar iets van?
Nou ja, misschien is dat brede wel even wennen (?). Maar daardoor vond ik ze net iets minder mooi dan mijn schoenen. Verder zaten de laarzen superlekker, echt een fijn voetbed! Handy die rits aan de achterkant! En uitlopen hoeft volgens mij niet, ze zaten meteen prima!
Enneh, om het effe nog gekker te maken. Ik zag dat je inmiddels een Highrider I en II hebt! Nieuwe versies?? Hellup, wat is daar nou weer het verschil tussen? (Duim duim, die Mountain Highrider heeft een smallere voet gekregen bij versie II !?!?!??! Duimerdeduim!)
Wat is nou precies het verschil in de Sportive Highrider en de Mountain Highrider? Ik vond dat best moeilijk te zien. Oke, de ene is van een ander soort leer (Mountain H. vond ik het leukste leer, beetje opgeruwd) en de ander heeft een iets smaller voetje? Hm, eigenlijk zou de Mountain de voetbreedte van de Sportive moeten hebben, hihi, dan vind ik ze helemaal super!
Bedankt alvast voor jullie reacties! Ben benieuwd naar jullie verdere ervaringen met de laarzen.
Groetjes!
Marjelle

????
ik had tekort onderbeen ofzoiets?
) de MH laarzen helemaal geen porum op wedstrijd. Alles netjes en dan een paar van dat soort laarzen eronder!