Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Esme_27 schreef:Zat al te denken aan een muilkorf ding voor die shet, dan eten ze veel minder als het goed is

Cezanne hoefde niet veel te doen om duidelijk te maken dat zij de baas was op de wei maar Lowara was tot dan toe altijd de laagste in rang geweest en zag haar kans nu schoon om iemand onder haar te krijgen. irish_lady schreef:Ik denk dat je fout is geweest dat je nuala er laten bij hebt gegooid, samen eerst alleen kennis maken was beter geweest denk ik, dan had nuala de kudde niet achter zich gehad.
Ach, van de ene kant is het toch best wel schattig en lief dat Nuala zo aan je hangt? Moet je Fayette d'r reactie eens zien als ik te lang bij Lowara of Cezanne sta te knuffelen
.... of nog erger als mijn vriend en ik bij haar in de buurt staan te knuffelen. Bam, krijgen we zo een paardensnuit er tussen
Hoezo jaloers?
Weet ook niet wat er was maar we hebben het later nog eens geprobeerd en het ging weer niet. Conclusie: veulen kon er niet meer bij en toen hebben we nieuwe groepjes gemaakt. Voor de duidelijkheid: later zijn er bij de moeder regelmatig nieuwe pensionpaarden gezet en dat ging dus prima. Vreemd hoor.
Maar wel een enorme band met hun moeder