Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Oscar schreef:Het mag wel.
Wel even in de gaten houden als je paard moet poepen ofzo, 't is niet echt netjes als er zo'n grote vlaai in de wijk ligt
Ook niet buiten de bebouwde kom trouwens, maar in een woonwijk is het nog storender.
Nouja, netjes met je voet aan de kant schuiven in de goot of berm. Het ziet er niet zo fris uit met zo'n poepschoen, maar de mensen in de buurt waarderen het wel
moeten leren. Die regels zijn puur gebaseerd op het feit dat niet half Nederland met zijn paard de stad in gaat. Anders zouden de paarden wel degelijk naar het fietspad verbannen worden. Je houdt het verkeer behoorlijk op nl. Ik vind het een domme regel dat je eigenlijk niet op het fietspad mag maar goed. Ik rijd er zelf ook altijd en de agenten zeggen me altijd aardig gedag als ik ze tegenkom. Nog nooit commentaar gehad
DANIenVLIEG"]
[quote="LiSSy schreef:op fietspad mag je ook als het niet anders kan
djangogirl schreef:ja het mag . Al lijkt mij het niet zo boeiend... ik zag laatst bij mijn school een vrouw met haar paard aan de hand. De eerstvolgende stal/manege is een half uur rijden ongeveer (in stap) echt zielig voor dat paard. ik had haar al een keer eerder gezien maarja.. als die vrouw het wil
)... We moeten vanaf de manege over een viaduct, daar rijden we altijd naast elkaar (zo moeten auto's wel afremmen) over de rijbaan. Er loopt wel een fietspad, maar dan zit er nog slechts een railing tussen paard en afgrond... Maar de reacties die je van sommige automobilisten krijgt