Wat willen jullie zien in een show?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Wat willen jullie zien in een show?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 12:29

Ik wil mijn show eens onder de loep nemen.
Honey gaat gekleed in het geel, dwz Geel halster met zwarte lijn, gele bandages en gele linten in de staart en manen.
Ik ben in een zwarte broek met een zilver steigerend paard erop geborduurd. Daarop een zilver glimmend shirtje met een zwart jasje, en een bruine western hoed (moet nog een zwarte worden ooit)

De muziek begint bij binnenkomst met een pauken roffel. De muziek is compleet eigen werk en er vallen dus geen stiltes waarin het ene nr aan het andere geknoopt wordt.
Met de spaanse pas reizen we qua muziek daadwerkelijk af naar spanje (spaanse gitaar) en onze eigen "passies" zijn in de muziek verwerkt. Dat wil zeggen een elektische gitaar solo en ergens verstopt hoor je het allom bekende deuntje van The Phantom of the opera.

Om de show te "breken" zit er tijdens de elektrische gitaar solo een stuk galop in. Hier ben ik zelf niet zo over tevreden, hoewel het met de linten wapperend in Hon's manen er wel leuk uit ziet, maar mij rennend ernaast Verward

Natuurlijk heel moeilijk te beschrijven als je de show niet gezien hebt, maar de hamvraag, wat willen jullie zien in een show?

PS: bewust niet bij UZ geplaats omdat ik wat meer mensen wil bereiken dat het vaste UZ groepje

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:38

Ik denk zelf dat het stukje galop wel een goed idee is, breekt een beetje de spanning.
Kun je haar niet los laten galopperen of misschien aan een longeerlijn?? dan hoef je zelf niet te rennen.

Ik heb eigenlijk geen idee bij wat ik me moet voorstellen bij je show, omdat ik hier niet in thuis ben, maar toeschouwers willen sensatie, spanning, Ik denk dat je dat in je show moet hebben.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ga je je show geven op de dag van mens en dier??
Dan kom ik kijken

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:39

los op de volte is wel heel cool, misschien krijg je dat voor elkaar?!?