(oja, nog een vraagje, kosten zo'n dressuurteugels veel, zo die dikker worden naar het bit toe, heb nu geen foto?)
 (oja, nog een vraagje, kosten zo'n dressuurteugels veel, zo die dikker worden naar het bit toe, heb nu geen foto?)                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(oja, nog een vraagje, kosten zo'n dressuurteugels veel, zo die dikker worden naar het bit toe, heb nu geen foto?)

liza van loon schreef:Ik had een wintec en ik vond hem niet lekker zitten. Ik had totaal geen kniesteun en de stoten gingen ook snel kapot. Voordeel is wel het onderhoudt.
Leren is ook gewoon mooier en zit beter vind ik. Het onderhoudt is meer werk, maar zo erg vind ik dat opzich niet.

helemaal verliefd
 helemaal verliefd
 helemaal perfect qwa pasvorm maar qwa onderhoud een ramp
 helemaal perfect qwa pasvorm maar qwa onderhoud een ramp
 ( maar ik zet door
( maar ik zet door
 . Ik heb hem nu een kleine 7 maanden en opzich ben ik er best tevreden over. Het onderhouden is inderdaad erg simpel en verder vind ik dat hij erg netjes blijft bij dagelijks gebruik. (geen ernstige slijtage zoals ik had verwacht) Toch wil ik over een poosje graag een mooi leren zadel kopen en aan laten meten. Ik vind leer over het algemeen toch wel stukken beter zitten als kunststof
 . Ik heb hem nu een kleine 7 maanden en opzich ben ik er best tevreden over. Het onderhouden is inderdaad erg simpel en verder vind ik dat hij erg netjes blijft bij dagelijks gebruik. (geen ernstige slijtage zoals ik had verwacht) Toch wil ik over een poosje graag een mooi leren zadel kopen en aan laten meten. Ik vind leer over het algemeen toch wel stukken beter zitten als kunststof   

om alle spulletjes weer helemaal netjes te maken. Ik vind leer mooier en het zit veel fijner. Ook is aan een leren zadel naar mijn idee veel meer aan te passen om het helemaal perfect passend te krijgen. Leer gaat ook veel langer mee en een leren zadel houdt veel langer z'n waarde.
  om alle spulletjes weer helemaal netjes te maken. Ik vind leer mooier en het zit veel fijner. Ook is aan een leren zadel naar mijn idee veel meer aan te passen om het helemaal perfect passend te krijgen. Leer gaat ook veel langer mee en een leren zadel houdt veel langer z'n waarde.
Margreet schreef:Ik vind dat poetsen helemaal niet erg, het hoort erbij. Ik vind het zelfs wel leuk
 . Singel en sjabrakken gaan wel regelmatig de was in.
 . Singel en sjabrakken gaan wel regelmatig de was in.

--> maar helaas t zadel paste écht voor geen meter
  --> maar helaas t zadel paste écht voor geen meter  
  Zit als gegoten voor mijn paardje en ook voor mij
  Zit als gegoten voor mijn paardje en ook voor mij  Zo'n héérlijk lekker zacht zadel !!! met perfecte pasvorm en geweldige steun (maar ook weer niet totaal ingeklemd
  Zo'n héérlijk lekker zacht zadel !!! met perfecte pasvorm en geweldige steun (maar ook weer niet totaal ingeklemd  )
 )    

Ben er echt helemaal gelukkig mee
  Ben er echt helemaal gelukkig mee   en heb 't nu bijna een jaar
 en heb 't nu bijna een jaar  

Margreet schreef:Alles heeft z'n prijs Dennis

. Ik ben al begonnen, het schoftje, de singels en de broek is al gedaan. De staartriem, het borst stuk, de strengen en het hoofdstel moeten nog. Ik wil weer lekker in het zonnetje aan het werk kunnen, want buiten zitten, met een tafeltje op het weiland tussen de paardjes is het best nog wel te doen.
. Ik ben al begonnen, het schoftje, de singels en de broek is al gedaan. De staartriem, het borst stuk, de strengen en het hoofdstel moeten nog. Ik wil weer lekker in het zonnetje aan het werk kunnen, want buiten zitten, met een tafeltje op het weiland tussen de paardjes is het best nog wel te doen.