). Barbiano is een Andalusiër zoals de meesten hier wel weten dus de Spaanse peper is ook niet ver te zoeken. Ik vroeg me af of jullie dit ook hebben met je paard en wat voor ras het dan is. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Barbiano is een Andalusiër zoals de meesten hier wel weten dus de Spaanse peper is ook niet ver te zoeken. Ik vroeg me af of jullie dit ook hebben met je paard en wat voor ras het dan is.
is heel heet (balzflug) en dit is een Trakehner, ze is op stal ook niet de rustigste, en met rijden heel heet en zeer ongeduldig in de omgang!! Maar een super paard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze reageert heel erg goed op je been, vanaf het moment dat je opstijgt in het begin is ze wat loperig maar na een minuut of 10 is ze iets rustiger en behoorlijk werkwillig!!! Ze doet alles voor je MITS je met een zachte hand rijd rijd je met een vaste/drukke/ harde hand dan kan je 20 minuten rijden op een bom en dan is het over dan ontploft ze in steigeren, bokken enz. Dan kan je net zogoed stoppen anders verpest je alles wat je opgebouwd heb!!!!