Bijrijder - redelijke bijdrage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kanjer

Berichten: 188
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:21

hoi magreet!
als jouw paard bij atie staat ken je vast mijn zus wel: Tish.
haar paardje zerma staat ook op bokt. onder de titel "sinterklaas paard" hier was zerma 5 jaar jonger.
ik wilde dit aleen maar even zeggen. ik vond het wel grappig dat jouw paard bij atie staat.
het meisje dat mijn paard verzorgt betaald 75 gld. maar dat komt omdat mijn moeder mee betaald. anders zou het denk ik ook wel meer zijn en als ze het daar niet mee eens is moet ze maar een eigen paard kopen. want dan ben je meer kwijt.

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:28

Ikzelf denk dat jullie er best samen uitkomen. Zij wil jou graag houden, jij bent niet al te rijk, maar bent wel bereid wat bij te dragen. Je kunt in elk geval datgene geven wat je anders kwijt zou zijn aan manegelessen, zo'n 100 tot 125 gulden in de maand denk ik voor 1 keer rijden per week. Tja, en kun je meer kwijt en wil je meer geven omdat je op zo'n dure maar wel heerlijk luxe stal staat? dan kun je denken aan iets richting de 200 tot 250 gulden. Meer zo ik zeker niet doen. Het is immers jouw paard niet en voor ietsje meer kun je er bijna zelf 1 voor onderhouden op een minder luze stal.

Jullie komen er vast wel uit!