Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), lens er weer in. Les in de manege: zelfde verhaal. Uit in een donkere disco of kroeg: zelfde verhaal. En het deed altijd flink pijn, terwijl ik wat m'n ogen betreft helemaal niet kleinzerig ben: ik kan zelfs met m'n vingertop op m'n iris komen en dan voel ik nog niks. Maar een vuiltje of stofje, brr... Zonnebril hielp ook niet, het stof vloog er gewoon langs en een combi van cap en zonnebril is ook niet alles.
. Ik betaal overigens 210 gulden per setje van 6 (een half jaar dus) bij Pearle. Voor mijn ogen wil ik het beste, dus ik blijf bij de lenzen die ik nu heb, maar van horen zeggen weet ik dat je al hebt vanaf 80 gulden voor een half jaar (over de kwaliteit daarvan weet ik niets).
) en ben sinds 2 jaar overgestapt op maandlenzen. Nu nergens meer last van. Maar idd, zoals Karin zegt, na 4 a 5 weken echt vervangen, want je gaat ze voelen. Dit bevalt me beter dan jaarlenzen, voor mijn gevoel gewoon hygiënischer. Ik heb verder nooit last met zand oid.Citaat:Op 2001-10-08 20:57, schreef Karin:
Met introkamp heb ik ze 5 nachten ingehouden, was overigens wel een paar dat ik toen nog maar een week in had en ik heb ze direct na het kamp weggegooid. Je kunt er wel mee slapen (ideaal voor mij, ik slaap altijd in auto's, bussen en treinen) maar je moet er geen gewoonte van maken. En als het kan direct na het wakker worden ff vloeistof bijdruppelen.
Deed het trouwens ook wel eens atoen ik nog jaarlenzen had. 
), maar niet echt vaak. En sinds ik nieuwe lenzen heb (die volgens de opticien zo geslepen waren dat er minder kans is dat een stofje onder de lens komt) nóg minder.