El_vis schreef:Ja, dat is wel waar,maar uh,mijn ouders hebben gezegd dat als ik het geld voor een paard bij elkaar heb en een krantenwijkje ofzo. kan krijgen dat zij dan wel ongeveer de rest betalen (met het geld van mijn krantenwijkje er natuurlijk bij).
Liefs Elfje
Citaat:
Er zijn natuurlijk wel kinderen die op die leeftijd al een pony hebben maar dat betalen hun ouders, ik bedoel een kind van 12 red het niet hoor met een krantenwijkje.
Iemand misschien het idee dat ze inderdaad heeeele lieve ouders heeft die het gewoon wel voor haar willen en kunnen betalen, maar haar duidelijk willen maken dat je het niet zomaar krijgt, en dus zelf willen laten sparen en ervoor werken?
Dan gaat het niet om HOEVEEL geld ze precies verdient maar DAT ze geld verdient.
Sorry hoor, jullie oordelen er nu al over, terwijl ze om tips vraagt om geld te verdienen!
Enne elvis: Aangezien je officieel nog niet mag werken, zou ik klusjes gaan doen. Hang briefjes op in de supermarkt. Misschien kan je iemands gras maaien, auto wassen, hond uitlaten enz enz...
Laat zo veel mogelijk mensen weten dat je geld wilt verdienen, dat helpt altijd!
Succes ermee!