Meike staat nu in een heel klein stalletje, met een uitloopje naar een klein landje, dat vind ik heerlijk voor dr, kan zelekker met regen binnen staan en als ze wil lekker het landje op
op zich ideaal voor dr, alleen zoals met dit weer, met veel regen mag ze het landje niet op en heeft dan nog meer ene heel klein uitloopje en staat ze eigelijk de hele nacht binnen en de halve dag als ik er niet ben en niemand dr eruit laat..maar aangezien het zo;n klein stalletje is word het enorm snel vies
ik mest dr elke dag uit en zet dr dan in een schone droge stal maar de volgende dag is het echt zeiknat en vreselijk vies, en daar ligt ze dan in... dat lijkt me niet echt lekker voor dr...
en ik vweet dat ze snachts veel ligt en vind het nogal eng als ze vast komt te liggen..nu gaat er zondag iemand weg van stal, die een hele grote stal had.
Meike stond eerst ook in zo'n grote stal, en die blijft veel schoner! die was na 2 weken nog niet nat als ik elke dag uitmestte.. en stond ze dus altijd lekker droog, kan lekker rollen en liggen..
probleemis alleen dat ze dan geen uitloopje meer heeft en dus binnen staat als ik er niet ben... maar kan natuurlijk vragen of iemand dr buiten zet..
pff k vind het echt moeilijk... stalletje met uitloopje lijkt me veel lekkerder voor dr maar ik vind het wel eng zo klein.. en tis binne een halve dag smerig.. het kost me ook vreselijk veel vlas als ik elked ag weer een half pak erin kan gooien om dr in ieder geval een paar uur droog te zetten
die grote stal kost met wel 2 keer zoveel.. maar scheelt me dan wel weer heel vaak in vlas.. en dan is ze in ieder geval veilig..wat ozouden jullie doen..?