Ruiterbewijs moeilijker dan koetsiersbewjs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:59

Nope, ook dat laatste ken ik niet... misschien waren wij wel een uitzondering op de regel heur..

Persoon is gekomen, wij opgestapt.
Ritje doen door de bak, en hup naar buiten.
Hij ging mee op de fiets en terwijl wij overdreven achterom keken en onze handjes netjes uitstaken, genoot hij met zn mapje onder zn arm van het frieze landschap en keek totaal niet naar ons.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:00

Ik heb mijn ruiter- en mijn koetsiersbewijs.

Ik vond het ruiterbewijs een stuk makkelijker.

Denk dat het ook kwam omdat ik gewoon rijden al langer doe/deed als mennen.

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:39

Fellor schreef:
Ik vind dat ruiterbewijs echt niks voorstellen. Ik heb hem 4 jaar gelden gehaald toen ik twaalf werd (oke ik reed al 7 jaar). Ik deed het met de verzorgpony van mijn zus (die later mijn eigen pony werd) en was feilloos geslaagd met 1 fout in de theorie.
Even een voorbeeldvraag:

Wat doe je als je een boswachter ziet:

1 Heel hard huilen
2 Je ruiterbewijs laten zien
3 Heel hard weggaloperen

Ik bedoel.... Wil neimand beledigen, maar voor je praktijk zakken met dat ruiterbewijs...dan heb je echt de rijervaring van een pinda en ben je echt niet geschikt om in je eentje paard te rijden (na het ruiterbewwijs de helft van de geslaagden ook nog niet).
maar theorie moet met een beetje algemene kennis toch ook geen porbleem zijn.


Er zitten idd van zulke debielen vragen bij maar je doet nou net alsof ALLE vragen zo zijn !! En dat is natuurlijk niet waar!! Ik heb hier thuis 8 oefen-examens liggen want ik ga in Mei mijn ruiterbewijs halen, en er zitten dus idd wel domme vragen bij, maar beslist niet alle vragen zijn zo.