Dus wat ze je verteld hebben wat wel zo was, maar niet zo bleek te zijn. Of wat er gewoon verzwegen is.
Bij mij zijn het dezen:
Amber: Zou goed beleerd en superrustig zijn, was dat ook op de dag dat ik haar proefreed ... ----> kwam gewoon omdat ze bekaf was van het vele leslopen die dag, ze was eerder pas zadelmak te noemen.
Ze zou goed ontwormd zijn ----> was dr al gauw bijna kwijt aan een groot leger bloedwormen...
Maffick:
Was een vrouwenpaard, had een hekel aan mannen... ----> terwijl ik dat dus juist helemaal niet vond, aangezien hij op mannen veel beter reageerde en veel meer respect toonde voor mannen dan voor vrouwen.
Moest hem goed in de gaten houden, buiten een slof omknopen want daar ging hij ervandoor... ---> reed hem de eerste keer buiten op 1 pinkje in een kalm handgalopje, is nooit anders geweest.
Bas:
Zou mishandeld zijn ---> Niets van waar, gewoon vanaf zn geboorte tot eind vorig jaar in een wei gestaan.
Zou pas ontwormd zijn ----> Niet dus, had dikke worminfectie, nadat ik er een kuurtje indouwde kwam er allemaal worm uit.
Zou 8 jaar zijn ----> is 4,5 jaar ( is dan wel weer een mazzeltje
Zo wordt er vaak wat achtergehouden, opgeblazen of vervormd, opzettelijk gelogen...
Wie biedt nog meer ?

Bij mij was er niets verzwegen! Toppie!
En hij heeft zich van lieve puber tot een echte vent met maffe streken ontwikkeld sinds ik hem heb. blij dat er geen addertjes onder het gras zaten.