.Dus vandaar mijn vraag, weet iemand een niet al te dure stal, in Zoetermeer of iets buiten Zoetermeer?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Ze is nu van Natascha, weet niet of je haar kent, van Chanice Stable. Ik had om de week privé-les op haar, maar Natascha gaat stoppen met de lessen en ook met de hele stal. Ze wilde Lady eigenlijk verkopen, maar omdat ze eigenlijk geen afstand van haar wil doen mag ik haar misschien leasen. Ik mag haar dan ook ergens anders neerzetten dan waar ze nu staat en zou dan alleen de stalling hoeven te betalen. Het zou dan eigenlijk zo goed als m'n eigen paard zijn, dus het lijkt me heel gaaf
. Rivano"]
[quote="renza schreef:Ze is nu van Natascha, weet niet of je haar kent, van Chanice Stable. Ik had om de week privé-les op haar, maar Natascha gaat stoppen met de lessen en ook met de hele stal..
Tessebes"]
[quote="DANIenVLIEG schreef:En één in Pijnacker bij Jan, het is net even iets buiten rokkeveen 15 min fietsen vanaf daar(voor mij dan) alleen die vent is een beetje irri, en dat kost 175 eurootjes...
Tessebes"]
[quote="Rivano"][quote="renza schreef:Ze is nu van Natascha, weet niet of je haar kent, van Chanice Stable. Ik had om de week privé-les op haar, maar Natascha gaat stoppen met de lessen en ook met de hele stal..

DANIenVLIEG"]
[quote="fsoudan schreef:Drie molens aan het Noord AA de middelste molen. Hoe duur precies weet ik niet... het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik daar stond...
Wilde het niet open en blood zeggen...
. Maar ik denk dat ik haar (als het doorgaat) toch bij vd Akker neer ga zetten, dat is iets goedkoper (daar was het 200 excl. stro). Heb gister aan Lida gevraagd of er nog plek is en er is nog 1 stal vrij.