Maar dit meisje 'ken' ik dus, ik heb al 2x eerder met haar contact gehad over haar paard waar ze iemand voor zocht. De 1e keer stond het paard nog hier in Woerden, maar zou verhuizen naar Waarder, dat is gewoon te ver weg voor mij dus ging het over. De 2e keer had ze een advertentie geplaatst op Marktplaats, paard stond inmiddels weer in Woerden en het zou gratis zijn. Toen vroeg ze er ineens toch een bijdrage voor, naja oke, vond het wel een beetje raar maar goed. Heel wat heen en weer gemaild, mogelijkheden, rechten, plichten, dat soort info. Maar van afspreken kan het niet, en op een gegeven moment reageerde ze ook niet meer op mn mails enzo
Had geen telefoonnr. van dr dus kon haar niet bellen ofzo, dus uiteindelijk maar laten hangen.Nou hoorde ik dus van het meisje dat nu Image (mijn oude verzorgpaard) verzorgd, dat zij ook in gesprek was geweest met datzelfde meisje. Zelfde verhaal, na een tijdje ook nix meer gehoord, nix afgesproken en ineens kreeg ze het bericht dat ze al een verzorgster had.
Ik heb deze keer het telefoonnummer gekregen van dat meisje, dus ga haar binnenkort eens bellen denk ik, maar zit een beetje in dubio, zal ik het wel doen? Straks flikt ze weer wat ze me (en dat andere meisje) al eerder geflikt heeft of werkt ze me er gauw weer uit (half jaar geleden dat ik iemand zocht voor Image en dat ik dat verhaal hoorde van dat meisje dat hem nu doet). Klinkt dus alsof haar verzorgsters het niet lang meer volhouden.
Wat zal ik doen, wel bellen maar het afwimpelen, of kijken hoever het komt met de kans dat het weer fout gaat? Ik weet het echt niet...
Sowieso gaat het echt pas om de zomermaanden, stond er ook bij, ja nu maximaal 2x per week omdat ik nog middenin mn examens zit. 
Leg haar het probleem voor en bespreek gelijk de twijfels die je er over hebt met haar.
). Het verschil tov eerder keren is dat ze jou nu heeft benaderd ipv andersom.