Ik ben nu klaar met het uitrekenen van ongeveer de kosten per paard, en nu wil ik graag weten wat ik kan vragen voor deze stal
het gaat om een overdekte loods (een mooie loods niet een afghaanse)
Met 6 stallen ( als we dalijk klaar zijn )
Ook zijn er stands aanwezig maar die gaan we ombouwen voor kleine pony's zodat deze daar los in kunnen staan maar wel over de deurtjes rond kunnen kijken
De stallen zijn 3 bij 4 meter breed.
De stands zijn 2 bij 3 meter breed
De paarden zullen allemaal vol pension komen te staan en zullen 4 keer per dag kleine hoeveelheden voer krijgen.
In de winter ook peen en voer biet beschikbaar.
Volop hooi ter beschikking en een lekker gevulde stal met stro.
De stallen worden elke dag uitgemest
Er is een vrij grote paddock aanwezig waarin de paarden om de beurt met ongeveer 3 tegelijk lekker kunnen buitenspelen ( eventueel alleen)
op 500 meter afstand is er een buitenbak aanwezig die de hele zomer en winter te gebruiken is en deze is nooit te nat om in te rijden.
Tegen die tijd zal er ook goeie verlichting aanwezig zijn
In de zomer is er heel veel weiland ter beschikking, deze grenst alleen niet aan de stallen maar liggen ongeveer op 5 km afstand.
Er is daar ( bij de wei ) wel mogelijkheid tot het opbergen van zadels ed.
het weiland grenst aan een natuurgebied ( de bernisse ) hier kun je prachtig uren rijden en er valt ook nog wel wat te regelen voor gebruik van een bak.(niet dezelfde als bij de stallen dus over de conditie kan ik niet veel zeggen) maar dat zal zomers wel goed zijn..
Eventeel kan er ook een zandbak aangelegd worden (een rijbak mag niet daar op de wei maar ze kunnen niks zeggen van een zandbak)
Hoeveel kan ik vragen voor deze plek??
Wat zouden jullie er voor geven?
Ben ik nog iets vergeten te melden geef het even aan!!
)