Selectie deurne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 15:23

Hahaha nog zoiets, ik had in mijn Deurne tijd nog zo'n apparaatje met poeder, om in te halen daar mijn mond omdat ik nogal allergies was voor paarden (logisch he, om dan naar Deurne te gaan), toen moesten wij monsteren (onder schooltijd) en ik benauwd joh, zegt die leraar:wat is er met jou aan de hand??
Dus ik zeg:ik heb het benauwd meneer, zegt die man: doe dan nog maar een rondje!

Nah ja zeg!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 22:25

Ik ben aangenomen!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:28

Gefeliciteerd! (en was je in je rijbroek?)

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 22:53

Misser schreef:
Gefeliciteerd! (en was je in je rijbroek?)

Dank je!

Haha, nee ik was in spijkerbroek Knipoog

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:58

Gefeliciteerd,
heb zo dit topic eens doorgelezen weet k wat ik volgend jaar kan gaan verwachten Knipoog

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:18

Weet je dat nu al, dat je aangenomen bent???????????
Raar...
Ik deedt de selectie dag tijdens mijn voorstage, en daarna duurde het volgens mij nog ruim een maand voordat ik een brief kreeg...

Nou, nu op naar de introductie dagen zeker?
Is wel gezellig!

Gefeliciteerd en succes verder daar!!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:26

gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Leuk hoor dat je er door bent spannend.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 17:09

Anita_D schreef:
Weet je dat nu al, dat je aangenomen bent???????????
Raar...
Ik deedt de selectie dag tijdens mijn voorstage, en daarna duurde het volgens mij nog ruim een maand voordat ik een brief kreeg...

Nou, nu op naar de introductie dagen zeker?
Is wel gezellig!

Gefeliciteerd en succes verder daar!!!

Ik heb mijn voorstge al afgerond, dat moesten wij voordat je selectie deed. In het gesprek werd gezegd dat ik een positief advies had en dat ze me volgend jaar op school verwachten. Ik weet trouwens helemaal niks van die introductiedagen ofzo, wat moet je dan doen?

stallekeJarig

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 17:38

de eerste week, na de vakantie is dat meteen de eerste week, ga je een week introductie!! kei gezellig schijnt, is om elkaar te leren kennen
en dan gaan wij (hbo sport) meteen half jaar op stage

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 19:11

leuk dat je bent aangenomen
ik had gistermiddag eigenlijk bij de selectie willen gaan kijken, maar ik ging smiddags & 's avonds op het nhb standje op indoor brabant staan.
welke docenten had jij?
had jij je eigen paard meegenomen? en zo niet, op welk schoolpaard zat je?

introductiedagen is gewoon om elkaar en de school een beetje te leren kennen, speurtocht door het dorp, spelletjesmiddag, feestavond, enz.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 10:53

SharirBobby schreef:
leuk dat je bent aangenomen
ik had gistermiddag eigenlijk bij de selectie willen gaan kijken, maar ik ging smiddags & 's avonds op het nhb standje op indoor brabant staan.
welke docenten had jij?
had jij je eigen paard meegenomen? en zo niet, op welk schoolpaard zat je?

introductiedagen is gewoon om elkaar en de school een beetje te leren kennen, speurtocht door het dorp, spelletjesmiddag, feestavond, enz.

Oh ok, dat van die introductiedagen is wel beter dan.

Hoe de instructeur heette weet ik niet meer. Het was een man, kan je er is een paar noemen? Degene die beoordeelde was een een vrouw met bruinig haar.

Ik had trouwens mijn eigen paard meegenomen.

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:42

Ik kreeg dus pas ruim een maand later een brief dat ik toegelaten werd.
Ik reed toen op een paard van daar omdat mijn merrie drachtig was, hij heette Kid ofzo, klopt dat?
Een grote bruine ruin.

Ik had toen twee introductie dagen, daarin werd je wegwijs gemaakt.
Geen speurtochten ofzo hoor....

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:34

ik heb ook een introductie week gehad ( wel n jaar of 8 geleden Schijnheilig )
wij hadden eind vd vakantie dus een week intern, die je wegwijs maakte met de school en idd een 'leuke' speurtocht door het dorp (vreselijk eind lopen !! , dus als je de kans hebt moet je terugliften Knipoog )

de kid ken ik ook nog, anita
ik geloof dat ie nu dood is
introductieweek was supergezellie, elke avond feest en overdag ook n hoop uitgevreten
heel de opleiding is trouwens een groot feest, veel vrije uren en sja de leerstof is ontzettend makkelijk ( laag niveau)
de paardenvakken zijn iig erg interressant! veel plezier met je opleiding

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:43

Gefeliciteerd!!!
Die introductie is inderdaad heel leuk....Die speurtocht ook..Wij werden als eerste gedropt..maar kwamen als laatste terug Haha!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:49

Bedankt allemaal.

De introductieweek lijkt me idd leuk, al ben ik niet zo feesterig Knipoog

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:29

Haha! hi hi het klinkt een beetje stom maar het is wel waar. Je hebt je waarschijnlijk druk gemaakt voor niets. Die selectiedag stelt niet veel meer voor, het gaat meer om het idee. Maar daarnaast moet je toch nog steeds op een bedrijf voorstage lopen, die geven ook een beoordeling aan school door. Ik heb ook de vier-jarige sport gedaan en ik heb ook een superleuke tijd gehad. Al ging ik liever op stage dan naar school...
Het is alleen wel grappig om naar enkele jaren te horen dat er vele mensen van mijn "klas"niets meer in de paarden doen. Wij zijn met zijn 30 begonnen en nog circa 9mensen zitten nog in het paardenwereldje. Zelf ben ik nu sinds bijna twee jaar voor mezelf begonnen en dat is heerlijk! Dus ga ervoor!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:36

wanneer heb jij er dan opgezeten muiltje?

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:37

super dat je al bent aan genomen! een jongen bij in de buurt is nog bezig met zijn voorstage, hoe zit dat dan?En de opleiding is gewoon wat je er zelf van maakt, wij hadden een hele leuke klas en dan is het gewoon gezelli. Gelukkig hoevan jullie niet meer zo vroeg eruit. Ik stond iedere ochtendom zes uur met mijn kruiwagetje stront te scheppen, gaap!!

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:38

Ik zat in de eerste of tweede toen jij in je laatste jaar zat. Ik heb een br gehad waar ik toen z dres mee was en een vosje dat super lastig was!!Ik heb toevallig net je profiel gelezen.

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 23:25

Feestjes en speurtochten hadden wij niet in die twee introductie dagen in 1997....

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 11:22

muiltje, ik stond altijd om 5.15 stront te scheppen Bloos!
want anders moest je vechten voor een krui!
in mijn eerste jaar zat ik niet in de flat, maar op een kamer op school, whaha ik en mijn kamergenootje deden dan om 5 uur mesten en kropen dan weer terug in bed, om heel schijnheilig om half 7 met een bezem in de hand ff wijs te staan doen Tong uitsteken
want sja met 100 man naar de mesthoop vegen is ook onzin, nietwaar? LOL
anita, die feestjes moest je zelf maken !
en 2 dagen introductie maar?? mm dat stelt dus ook niets meer voor !
bij ons was het een volle week!
en kei gezellie

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 12:45

muiltje schreef:
super dat je al bent aan genomen! een jongen bij in de buurt is nog bezig met zijn voorstage, hoe zit dat dan?En de opleiding is gewoon wat je er zelf van maakt, wij hadden een hele leuke klas en dan is het gewoon gezelli. Gelukkig hoevan jullie niet meer zo vroeg eruit. Ik stond iedere ochtendom zes uur met mijn kruiwagetje stront te scheppen, gaap!!

Je moet eerst je voorstage afronden en dan kan je selectie doen. Er zijn meerdere selectiedagen, dus......

Cowgirltjuh

Berichten: 1276
Geregistreerd: 16-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:28

Hallo,

Ik heb ook een vraagje over de selectie van deurne,

Ik wil er namelijk zelf ook naar toe, maar heb een klein vraagje over dat monsteren, ik heb dat nl. nog nooit gedaan, Kan iemand daar wat meer uitleg over geven, want ik denk niet dat ik me paard zo lief kan aankijken dat hij zo gaat staan dat iedereen ze 4 benen ziet en dat hij ff aan de hand gaat draven Scheve mond

Nog een vraagje: Welke richtingen kan je in deurne allemaal kiezen en hebben ze een website?

En welke schoolrichtingen kun je daar doen??

Alle verdere informatie zou ik graag willen hebben
* wacht braaf op een pb'tje *

Groetjes

Skybreaker
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:15

Ik zit in deurne op school en ik had vorig jaar ook selectie en je kunt gewoon in je rijbroek komen heeft iedereen vorig jaar gedaan dus ik zou niet weten waarom nou niet. Als ik geen bericht meer krijg succes vrijdag

Skybreaker

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:03

ga je MBO of HBO doen?
de introductiedagen zijn 3 dagen, je doet dan eigenlijk vrij weinig dingen met paarden, speurtocht door deurne(tip ga in het begin niet bij de kerk naar links maar meteen rechts ben je bij het eindpunt de mert!!daar gaan we elke woe. stappe)en een zeskamp.
ik zal een paar namen van leraren opnoemen:loeffen,v/d ent/koks/strijbos/diks
komt je al iets bekend voor?en volgens mij had je als vrouw de leeuw?(of schreuder?)weet je het al?

the kid is vorig jaar afgemaakt, nadat ze dat arme beest hoeveel xtig keer hebbe ingespote, wat helemaal nix heeft geholpen...
was wel een lief paard!!