ik ben heel blij met mijn tinkertje Jindy en logeertinkerveulentje (Jada?? Offuhm toch wat anders
)Zij komen allebei uit Someren, van familie kanters.
Nu ben ik benieuwd of iemand hier misschien nog meer zijn/haar tinker heeft gekocht en wat je van deze tinker mensen vind...
Stille hint, zoek het richting de verzorging van de paardenHet geval is namelijk zo, dat als ik het verschil zie van mijn paardje toen, en mn paardje nu. (een jaar later) Dat is zo gigantisch groot, mn beesie ziet er nu veel gezonder uit en het lijkt of ze alleen maar vooruit gaat. bovendien alle paardjes die ik daar zie staan (ga er nog wel eens heen) vind ik dat ze er slecht geborsteld uitzien, een tikkie te mager (niet veel hoor) en dat ze te weinig schuilruimte hebben! Nu is het wel zo dat hun ze uit de kudde kopen in Engeland, maar toch.. jullie mening graag
Misschien vraag je je af waarom ik jindy er gekocht heb? Ten eerste omdat ik verliefd op haar werd
en ten tweede omdat het wel aardige mensen zijn (hoewel ze je soms wel vanalles aan proberen te smeren
Maar goed.. wat denk jij (als je je tinker dus in someren hebt gekocht bij kanters, of je er bent geweest...