ik heb pas geleden mijn verzorgpony gekocht:pepper. ik zou met haar naar haar en mijn nieuwe stal wandelen (was een kwartiertje verderop). heb zoveel mogelijk spullen mee kunnen nemen (Werden opgehaald met de auto). maar ik ben toch een paar spullen vergeten (zadelhouder, hoofdstelhaakjes speelbal en een paar dekjes).
ik ben dit vergeten, omdat ik voor het spitsuur weg wou zijn. en dus geen tijd had om al die dingen van de muur af te schroeven(het is toen nogal raar gelopen, ik hoorde dat ik haar mocht, mits ik meteen weg zou zijn). nu heb ik pas geleden contact gehad met de zoon van de vorige eigenaar van pepper, en die vertelde mij dat ze die spullen hadden weggegooid
(wat onlogisch is, want ze hebben nu weer 3 andere pony's). en later zei hij dat ik die spullen toen had mee moeten nemen, en dat het nu te laat is
. MAAR IK WIL DIE SPULLEN WEL GEWOON TERUG!
gezien ik niet zo goed contact meer met ze heb (lees:bijna ruzie met vorige eigenaar en zoon) durf ik niet ech meer langs te gaan..
wat nu?
(het klinkt alsof ik echt een zeikerd ben, ben ik misschien ook, maar het zijn nou niet echt types waar ik zomaar ff mag binnen komen wandelen)

) weten wat ze er van vonden. Sorry dat ik zo nieuwschierig ben
.