het is pas onze 2e wedstrijd omdat hij lang ziek is geweest waardoor we een lange tijd niet hebben kunnen oefenen.
Ik moet als laatste om half 3, ff duimen dus

Okee nu over de topic;
-mijn pony wil niet nageven als ik daarom vraag, soms doet hij het wel, soms ook weer niet.
-mijn houding is niet een van de beste, vooral niet met mijn armen en ik kijk vaak naar beneden.
-bij het halthouden wil mijn pony óf niet stil blijven staan, óf niet nageven.
- verder is het moeilijk om met mijn pony een volte te maken, omdat hij zijn achterhand heel erg uitzwaait, ook nog als je de buitenhand begrenst houd zwaaid hij een stukje uit.
- bij de middendraf over de diagonaal gaat hij altijd strekken, zelfs bij mijn instructrice...
over de proef; ik heb proef 9 om te rijden, geen moeilijke proef, maar wat bedoelen ze met: b afwenden en overgaan in stap, b-x-e halthouden.
dat laatste deel snap ik niet. Bij b afwenden en overgaan in stap, is het zo dat je af moet wenden, je paard recht moet stellen en dán pas overgaan in stap. Maar b-x-e halthouden, moet dat dan gewoon bij de X?
ik weet dat ik het voor zondag niet allemaal gefikst krijg, zodat mijn proef perfect zal gaan, maar alle tips zijn welkom, ik kan namelijk altijd goed mijn best doen.
Groetjess
daarom snapte ik er neits meer van
niet vergeten te duimen he
(Dat zou ik doen)