Maar hoop dat jullie het begrijpen. Of is dat alleen het idee van ons zelf maar en merken die paarden daar niks van?Ook had de veewagen waar een stalgenoot voor ging kijken een vrij hoge opstap en vroeg zich af of dat een probleem is of dat dat gewoon wennen is?

Bedankt voor de antwoorden!! het is dus eigelijk voor ons eigen idee dat dat minder prettig lijkt.
. Mijn paarden zijn altijd met trailer of vrachtwagentje (van mijzelf waarin ze met hun neus rechtuit staan) vervoerd. Vrachtwagentje heb ik moeten verkopen omdat die te oud werd. Een vreind van mij heeft mijn paarden destijds naar Belgie vervoerd met zijn vrachtwagen (een ECHTE voor 4-6 paarden, spiksplinternieuw destijds) Mijn paard liet zich dus gewoon vallen
waardoor een onverwoestbare stang toch verbogen werd (a fl. 2500,-
wat er dan door je heen gaat, maar de schimmel huppelde gelijkweer over mijn andere paard heen toen ze de ruimte weer had, en Gardy bleef gewoon lekker liggen
zo van "ik had het je toch verteld dat ik dit niet wilde !" Dus wij de stang eruit gesloopt (mevrouw bleef rustig liggen) alles uit de weg gehaald en mevrouw staat rustig op, schud zich even en loopt doodkalm de vrachtwagen uit...en ik had op dat moment moordneigingen