Maar nu het beter weer wordt, gaat het weer groeien. Als ik de situatie zo laat zoals ie nu is, hebben mijn pony's van de zomer dus geen gras en kan ik net zoals afgelopen zomer de hele zomer hooi bijvoeren.
Nu zijn er twee dingen die ik kan doen:
1. Een wei in 2 stukken verdelen en ze dus eerst voorin en dan achterin te laten lopen. Nadeel: is dat ze het voorste stuk dan helemaal kapot lopen en ik kans heb dat daar helemaal niks meer groeit van de zomer.
2. Mijn vriendin vragen haar pony's van de wei af te halen, die wei te laten rusten en ze daar een maandje heen brengen zodat de andere wei aan kan groeien. Nadeel: Deze wei een paar straten verderop. We zitten midden in de cursus van het koetsiersbewijs. Het is geen doen om als ze daar op de wei staan de kar en het tuig daar naar toe te slepen.
Andersom kan ook niet, de pony is aan de hand een drama, maar dat is weer een ander verhaal. >;) Dus wat zouden jullie doen? Of hebben jullie nog andere ideeen? Alle tips zijn welkom...
scheelt je een stuk door de bagger lopen als je ze in de zomer op t andere stuk hebt..
. En wij hebben enorme hoeveelheden land en wij moesten ook afgelopen zomer bijvoeren
.