Taucha schreef:Ik heb de mogelijkheid gehad in vele bakken te rijden, maar zelfs met paarden/pony’s die uit zichzelf al netjes in een rechte lijn liepen, niet plakkend aan de bakrand was een schuine omheining voor het gevoel het meest fijne. Zo nu en dan had ik een enorme plakkerd of een zwabberaar, maar dan reed ik bij een recht staande omheining toch al snel op een tweede hoefslag.
Mijn advies; zet de omheining schuin. En qua ergonomie en financiën; vervang voor nu de hoekpalen en evt gebroken of rotte palen en daarna alles wat nog staat gewoon paal voor paal, wanneer het uitkomt.
De hoekpaal wordt dit weekend nog vervangen, nadeel is dat eigenlijk alle palen op hun eind zijn dus wil wel echt uiteindelijk alles in 1x doen. Nu breken ze ook steeds op de verkeerde momenten (sochtends wanneer ik naar werk moet bijvoorbeeld)
Dee_Es schreef:11,5 x 11,5, we konden deze overnemen van vrienden. Denk dat iets kleiner ook prima kan maar deze kans deed zich voor dus die hebben we met beide handen aangegrepen

Fijn dat je de optie had!
De palen die er nu staan zijn 15cm rond. Zit te twijfelen of 10 cm rond ook zou kunnen en dan alleen op de hoeken 15cm rond