Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ApplePapple schreef:Als er niet 1 veel dominanter is dan de ander gaat dat prima.
Mijn 2 paarden lopen ook overdag samen in de wei, maar zodra ik ze samen in 1 stal wil zetten, accepteert de 1 dat totaal niet en zet de ander vast in de hoek. Terwijl ze in de wei op dezelfde vierkante meter gras willen eten en ze absoluut niet bij elkaar weg willen.
maar liggen kon er dan maar een capopjekop schreef:Ik vind het wel klein als je ze echt opsluit. Allebei lang uit liggen nodigt dan niet echt uit in mijn beleving.
Op de kliniek staan mijn c pony en shet in een stal als ze op de smid staan te wachten en dat vind ik voor dan prima. Maar voor de hele nacht te klein. Die stal is wel net iets kleiner.
Als de stal open staat dan kan het wel. Mijn stallen zijn 3x3 en staan altijd open. Als het echt koud was dan stonden ze er weleens met 2 shetten en m'n welsh inmaar liggen kon er dan maar een
Lys_PPA schreef:Het ligt er maar net aan hoe goed ze met elkaar overweg kunnen. Kennis van mij houdt zijn paard en shet ook regelmatig samen op stal (niet 365 dagen per jaar, voornamelijk tijdens vakanties etc.) en dat geeft geen problemen. Ik heb zelf tijdens eenzelfde vakantie 2 shetten bij elkaar willen houden, en die trapten elkaar en bleven onrust houden. Dus het is maar net hoe goed het matcht.