Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bowo schreef:MelissaV schreef:Buurman heeft niks met paarden dus die kan ze niet buiten zetten 's morgens.
Voor alleen deuren open zetten hoef je toch niets met paarden te hebben?
Kriel schreef:Ik betaal mijn hulp 25 euro incl BTW per uur.
Daar zitten reiskosten en haar verzekering bij in, ze is dus inderdaad ZZP´er.
Ze is betrouwbaar, komt door weer en wind en werkt netjes en dat vind ik heel belangrijk.
Vlak op dit moment ook de brandstofkosten niet uit dus dat zou ik in je overwegingen meenemen. De tijd dat het buurmeisje van om de hoek voor 5 euro en een snoepzakje langs komt, is denk ik wel voorbij.
Bonnelover schreef:Zelf ook via de paardenoppas meerdere malen op verschillende adressen gedaan. En inderdaad ging dit eigenlijk wel in gezamelijk overleg. Beetje afhankelijk van reis tijd/kosten en de hoeveelheid werk. Zelf nu een paar eigen adressen waar ik dit doe. En dit gaat ook in overleg.
0000 schreef:Kriel schreef:Ik betaal mijn hulp 25 euro incl BTW per uur.
Ze is betrouwbaar, komt door weer en wind en werkt netjes en dat vind ik heel belangrijk.
Vlak op dit moment ook de brandstofkosten niet uit dus dat zou ik in je overwegingen meenemen. De tijd dat het buurmeisje van om de hoek voor 5 euro en een snoepzakje langs komt, is denk ik wel voorbij.
Daar zou ik me heel gelukkig mee prijzen want dat is qua inkomen uiteindelijk flink onder het minimumloon...
0000 schreef:Kriel schreef:Ik betaal mijn hulp 25 euro incl BTW per uur.
Daar zou ik me heel gelukkig mee prijzen want dat is qua inkomen uiteindelijk flink onder het minimumloon...
anjali schreef:Ik vraag €20,- per uur en 0,25 per kilometer.Bonnelover schreef:Zelf ook via de paardenoppas meerdere malen op verschillende adressen gedaan. En inderdaad ging dit eigenlijk wel in gezamelijk overleg. Beetje afhankelijk van reis tijd/kosten en de hoeveelheid werk. Zelf nu een paar eigen adressen waar ik dit doe. En dit gaat ook in overleg.
Maar ts wil graag weten hoeveel dat dan is?