Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DubbelFun schreef:Misschien is het te overwegen/mogelijk om vanwege lagere woonkosten in een ander dorp ook iets voor de paarden dáár in de buurt te zoeken/kopen ??
haha1995 schreef:Ik heb ze op 30 minuten van huis gehad, in de tijd dat er nog geen camera,s bestonden, ik ging 2x per dag.....Er was wel toezicht van een buurman die naast de wei woonde...Ik vond vooral als er 1 ziek was het lastig...
Bathena schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel werk je per dag hebt bij de paarden. En ben je de enige die de paarden verzorgt of staan er meerdere mensen met hun paarden?
Eventueel zou je ook camera's kunnen installeren zodat je op ieder moment nog een blik kan werpen bij de paarden
SeaSide schreef:DubbelFun schreef:Misschien is het te overwegen/mogelijk om vanwege lagere woonkosten in een ander dorp ook iets voor de paarden dáár in de buurt te zoeken/kopen ??
Dat is lastig wij hebben een eigen weiland in de familie met bak/stallen, zowel ik zelf als mijn ouders wonen 1 straatje daarvandaan.
Dat geheel Verplaatsen & opnieuw opbouwen zou in samenspraak met mijn ouders moeten en is in onze omgeving (direct aan de kust) heel moeilijk te vinden.