Alternatief voor Aloe Vera van het merk Klambu

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienKiss

Alternatief voor Aloe Vera van het merk Klambu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-26 21:30

Ik zweer bij Aloe Vera gel van het merk Klambu voor jeukplekjes bij de paarden. Ik smeer het op een schuurplek en na een paar dagen is het over. Echter, ik wil weer een lading kopen, maar kan het merk niet meer vinden online.

Weet iemand een goed alternatief voor dit merk? Ik zie wel allerlei merken te koop, maar hoor graag goede ervaringen. En trouwens, als iemand weet waar het nog wel te koop is of weet waarom het merk niet meer bestaat, dan hoor ik dat ook graag.

Palmera

Re: Alternatief voor Aloe Vera van het merk Klambu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-26 01:02

Een aloë vera plant kun je prima in een pot houden.
Je rukt een blad eraf (beter niet snijden) en schilt die. Je kunt het gewoon pureren en de gelei desnoods invriezen, bijvoorbeeld in grotere ijsblokjes vormen

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-26 14:44

EvelienKiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-26 16:52

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-26 17:04

https://www.purenaturals.nl/diygrondsto ... oeveragel/ en deze ander merk maar wel natuurlijk en in grote flessen...Ik ben zelf ooit op een grote oppervlakte verbrabd geweest,toen mijn huid begon te genezen en het grootste gevaar weg was kreeg ik compressen met aloevera gel,die genazen idd heel goed mijn huid en hielp heel erg tegen de jeuk die die de beschadigde huis veroorzaakte.

EvelienKiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-26 22:18

Dank voor de tips!

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-26 11:55

Aloe Gelly van Forever Living Products.
Erg goede ervaringen mee. Is verkrijgbaar bij distributeurs, niet in de winkel. In de producten van Forever zit een hoog percentage Aloe en in de ingredientenlijst staat het vooraan. Mocht je andere producten vergelijken waar het percentage er niet bij staat en de Aloe staat bijna onderaan de ingredientenlijst, dan kan je er bijna zeker van zijn dat er niet veel Aloe in zit. Sommige merken zetten er namelijk met grote letters op dat er Aloe in zit als er maar 1 of 2% in zit omdat Aloe goed bekend staat.
Aan de andere kant staat er soms op 100%, dat klopt ook niet, want de enige 100% is de plant zelf.