Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Getup schreef:Of je kunt het anders bekijken; Mensen zoeken de beste plek ( niet de goedkoopste, maar de fijnste plek) voor hun paard en als het daardoor verder weg is , of ze niet meer als 1x pw mogen gaan kijken , hebben ze dit alsnog voor hun dier over.
Gini schreef:Getup schreef:Of je kunt het anders bekijken; Mensen zoeken de beste plek ( niet de goedkoopste, maar de fijnste plek) voor hun paard en als het daardoor verder weg is , of ze niet meer als 1x pw mogen gaan kijken , hebben ze dit alsnog voor hun dier over.
Daar ben ik te cynisch voor helaas. Wat was er mis met de plek waar die stond? Als een paard 20 kan worden op een bepaalde plek zie ik niet in waarom die er niet 30 kan worden?
Maar goed, deze mening heeft niks rechtstreeks met dit topic te maken, dus daar zal ik niet over doorbomen.
Gini schreef:Getup schreef:Of je kunt het anders bekijken; Mensen zoeken de beste plek ( niet de goedkoopste, maar de fijnste plek) voor hun paard en als het daardoor verder weg is , of ze niet meer als 1x pw mogen gaan kijken , hebben ze dit alsnog voor hun dier over.
Daar ben ik te cynisch voor helaas. Wat was er mis met de plek waar die stond? Als een paard 20 kan worden op een bepaalde plek zie ik niet in waarom die er niet 30 kan worden?
Maar goed, deze mening heeft niks rechtstreeks met dit topic te maken, dus daar zal ik niet over doorbomen.

VogeltjeM schreef:Ik weet niet in welke regio je zit, maar in mijn regio zit bijv het manegepaarden pensioenfonds. Je kan je aanmelden als adoptant en het paard blijft dan in eigendom van de stichting. En je doet ook nog eens een goede daad
Bij ons thuis is privé niet goed afgescheiden van het paardendeel, dus ik wil geen pensionklant meer. Ik trok het gebrek aan privacy niet goed, ongeacht hoe aardig iemand is.