Ik zit met een dillema… De geplande vakantie komende Augustus annuleren omdat de oppas dan niet voor onze dieren kan zorgen, of proberen een eerlijk en betrouwbaar iemand te vinden die graag vakantie komt vieren op onze geweldige plek in ruil voor de zorg voor ons huis en onze 2 paardjes en 2 herders.
Ik geef het eerlijk toe, dat laatste vind ik best lastig. Maar ik ga toch een poging doen en als het 100% goed voelt, kunnen we wellicht wat voor elkaar betekenen.
Voor de periode van 9-8-2026 t/m 25-8-2026 ben ik op zoek.
Wij wonen op de Veluwe (Putten) en tegen het bos aan! Ik heb 2 Welsh Cobs waar ik op wedstrijdniveau mee men. Daarnaast hebben we 2 Oud Duitse Herders en die zijn best indrukwekkend, dus je moet niet angstig zijn voor honden.
Het meenemen van eigen paard of pony is zeker mogelijk! We hebben hier 3 aparte weilanden en 2 aparte paddocks. Daarnaast heb ik nog 1 stal vrij. Je kunt in ons huis verblijven, een stal gebruiken, weidegang en/of paddock gebruiken, wasplaats aanwezig en je kunt eindeloos het bos in vol ruiter en menpaden. Voor dit alles wil ik maar 1 ding terug….. hele goede zorg voor mijn dieren. De pony’s krijgen ook 2 weken vrij dus het gaat alleen om buiten/binnen zetten en de stallen even mesten. En natuurlijk 2x per dag de pony’s en honden voeren.
Lijkt dit je wat? Stuur me dan even een berichtje.
Groetjes, Leny
fohadie
Geplaatst: 13-03-26 23:50
Helaas kan ik geen vrij krijgen in deze periode, anders wist ik het wel.
Hier zoeken meer mensen iemand die tijdens vakantie op het huis en dieren kunnen passen. Er was een ik nog een topic, maar die kan ik niet meer vinden.
Het is dat ik al een stacaravan in Putten heb, anders zou dit wel een optie zijn. Succes.
Sure_lee
Geplaatst: 14-03-26 10:40
Klinkt wel interessant. Wij hebben al bij een aantal mensen en bokkers opgepast in binnen en buitenland. We kunnen wel een keer kennismaken als je dat wilt? We wonen in Harderwijk. Is 2 haflingers meenemen ook een optie? Dan hoef ik namelijk niet meer naar mijn eigen paarden en dat scheelt een hoop tijd. Wij hebben dan geen vakantie. Dus een fijne werkplek is wel een must. Ik werk 3 dagen en kan vanaf huis.
Op Facebook is er een groep 'paardenoppas in ruil voor gratis vakantie ' o.i.d. Via deze groep hebben wij zelf al een paar keer opgepast. Misschien daar je oproep plaatsen?