Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SandAndOak schreef:Hey, ik zit met hetzelfde "probleem" en zoek daarom een maatje voor mijn oude paard erbij, maar wel eentje die in eigendom blijft van de eigenaar en hier in "pension" komt. Mochten wij iets voor elkaar kunnen betekenen kan je me een berichtje sturen! Groetjes en veel sterkte met het toekomstige verlies!
Desi_2409 schreef:Paard zoekt baas heeft weidemaatjes, kunnen altijd terug
Popstra schreef:Als mijn paard die leeftijd zou hebben dan zou ik die ook mee laten hemelen met zn maat.
Waarom niet!? Het is een hoge leeftijd en ze worden er niet gezonder op. Is toch mooi om haar die ellende te besparen!?
Citaat:Liefdevol thuis gezocht!❤️
We hebben een aanvraag gekregen voor de plaatsing van 10 Shetlanders. Helaas hebben wij geen plek bij het Wijland. We zijn daarom op zoek naar een andere geweldige plek, waar ze hun leven mogen leven en oud mogen worden. Deze individuen zijn gebruikt binnen de proefdierindustrie.
Kun jij 2 of meerdere pony's een veilig en liefdevol thuis geven? Mail dan naar:
info@sanctuaryhetwijland.nl
Binck8 schreef:Popstra schreef:Als mijn paard die leeftijd zou hebben dan zou ik die ook mee laten hemelen met zn maat.
Waarom niet!? Het is een hoge leeftijd en ze worden er niet gezonder op. Is toch mooi om haar die ellende te besparen!?
Als een paard nog gewoon pijnvrij een kwalitatief fijne tijd kan hebben bij je, waarom dan ook inslapen? Er zijn toch veel meer oplossingen (zoals gezelschap van een weidemaatje bv) dan ineens kiezen voor de dood? Vind dat wel heel rigoureus.
Popstra schreef:Zou ze liever laten gaan als het leven nog enigzins waardig is dan wanneer ze niet meer overeind kunnen komen. Paard is 28 en niet gezond. Zo een gekke gedachte is dit dus niet