Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar ik zie hem haast nooit plassen en hij staat met dek op, dus afgelopen week hoorde ik hem plassen en direct eronder gaan hangen dus toen zag ik het. Smegma op de benen gaat wat op en af en ik mag daar waar ik bij kan gewoon met een spons en lauwwarm water schoon maken. Mijn vorige ruin hing dat ding er ook te pas en te onpas uit en mijn. Shetlander had paar keer per jaar vieze benen voor een week en dan was het weer over.
SandraWierda schreef:Ik ga morgen even bellen, stom want hij is net in de kliniek geweest voor de tandartsMaar ik zie hem haast nooit plassen en hij staat met dek op, dus afgelopen week hoorde ik hem plassen en direct eronder gaan hangen dus toen zag ik het. Smegma op de benen gaat wat op en af en ik mag daar waar ik bij kan gewoon met een spons en lauwwarm water schoon maken. Mijn vorige ruin hing dat ding er ook te pas en te onpas uit en mijn. Shetlander had paar keer per jaar vieze benen voor een week en dan was het weer over.
noukie12 schreef:En is het gelukt Sandra? Wat was er aan de hand?
c_alsemgeest schreef:Was hij bij de tandarts gesedeerd? In principe schachten ze dan altijd uit, of gebeurde dat toen ook niet?
Dus misschien schaamt hij zich gewoon beetje
maar mag overal aan komen, niet warm en schijnbaar ook sws niet gevoelig