Toen ik daar voor het eerst kwam kijken werd er mij verteld dat er nog het een en ander moest worden aangelegd omdat het allemaal nog maar net opgestart was. Zo konden ze oa. nog geen weidegang bieden omdat het gras nog moest worden gezaaid ed. Goed, geen probleem, tot het voorjaar zouden de paarden iedere dag in de paddock gaan en daarna konden ze lekker de wei op
Alle beloofde faciliteiten kwamen er...behalve de wei.... Het begint nu voorjaar te worden en van de week heb ik er dus naar gevraagd. Het antwoord verbaasde me toch enigzins... De paarden krijgen geen weidegang meer, ze willen er liever een buitenbak plaatsen...Daar ben ik natuurlijk absoluut niet blij mee
! De tijdelijke oplossing van de paddocks vond ik geen probleem maar om haar daar nu voor altijd in te zetten vind ik geen goed idee.... Volgens mij vinden de paarden er ook geen fluit aan om de hele dag in de paddock te staan
En dat is dus al een groot probleem...Daarbij nog het volgende... De paarden staan nu dus iedere dag in de paddock. Eerst was er mij verteld dat de paarden er s'ochtends vroeg ingaan en er s'middags rond een uur of 5 weer uitgaan. Het is nu echter al een paar keer gebeurd dat Ozis gewoon binnen blijkt te staan of dat ze er veel vroeger uit worden gehaald.... Afgelopen zondag was ik lekker vroeg en was ik om +- 13.45 al klaar met rijden en ik dacht nog: ''dan kan Ozis zo lekker weer naar buiten'' Dus ik wil haar net weer buiten zetten komt de staleigenaar eraan. Zegt hij, Kun je Ozis misschien binnen zetten want alle paddocks zijn nu bezet. Tja, dat is nou niet echt de bedoeling natuurlijk
Toen stond ze dus weer de rest van de dag binnen.... Voor mezelf is het een perfecte stal maar als er geen weidegang mogelijk is voor Ozis dan denk ik niet dat ik daar blijf staan.... Hoe zouden jullie dit probleem oplossen? Toen ik daar kwam stallen heb ik er nog speciaal naar gevraagd en werd mij verzekerd dat die wei er zou komen
Daarbij is het ook nog een behoorlijk probleem dat ik Ozis niet zomaar overal kan stallen... Mocht ik van stal wisselen dan moet ik in ieder geval weidegang, ruime stallen en een binnenbak hebben. (de bakbodem moet absoluut goed zijn ivm Ozis haar beenprobleem) En zie dat maar eens even te vinden
.