[img]../upload/98/paardenspul17.jpg[/img]
Eventjes een discussie, niet om mijn zus naar beneden te halen, ik ben hartstikke trots op haar, maar om te kijken wat jullie er van vinden...
Dit is mijn zusje met haar pony. Een leuke combinatie, alleen rijtechnisch mist er nog wat aan alle kanten. Ze is met veel moeite in de Z gekomen. Ylonka is echt een amazone van: Nu moet het, NU moet ik mijn neus in de lucht doen en laten zien wat ik kan.
Ze heeft enkel een paar grove fouten. Ze is ruig, af en toe wat onredelijk tegenover haar pony, eigenwijs, en rijtechnisch komt ze heel wat tekort. (binnenhand terug werken, benen verkeerde hulpen geven).
Zoals jullie zien is ze een perfecte combi met haar pony. En op de manege heeft ze alle eer over haar. Haar pony is zelf al M2 geweest en is, ondanks ze 75% arabier is, vrij nuchter.
Ik, heb een vriendin die sinds kort wedstrijden rijdt, wat hartstikke goed gaat, alleen ze voelt zich wat minderwaardig, doordat Ylonka al het lof over zich krijgt. Marloes kan op alle paarden perfect rijden, zit netjes, en doet er alles aan haar zelf te verbeteren. Onder haar heeft ze echt een bloed paard die alles wil doen om maar niet te hoeven werken. Als ze hem aan de sjouw heb, loopt hij ook. Op de wedstrijden durft ze haar paardje niet echt te rijden, maar ze heeft toch al 2 winstpunten binnen gesleept.
Wat ik vind, de B ruiter is toch veel beter? Die heeft toch veel meer doorzettingsvermogen, heeft haar paard lekker aan de sjouw. Waarom schijnen mensen eerder te kijken wat voor prijs je haalt, dan wat voor proef je gereden heb? Waarom knappen mensen op je af door je punten?
Nogmaals, dit is niet om Ylonka onderuit te halen, ik ben hartstikke trots en gek
op haar hoor! Maar toch... Misschien trek ik het me wel aan doordat ik zelf ook een B ruiter ben...<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kimmy op 2001-10-01 14:27 ]</font>
[Edit Karin] verplaatst naar VMR
& 'als' is nu 'dan' [/edit]<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-01 14:29 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-01 18:47 ]</font>

Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Maar, het is ook niet nodig om elkaar heel de tijd te vergelijken?