Ik ben opzoek naar een fijne camera om mijn oudje s'nachts op stal in de gaten te kunnen houden. Welke camera geeft goed zicht, is makkelijk in gebruik en werkt op een simkaartje en accu?
Ik had de horse - watch al gevonden. Maar zoek eigenlijk iets goedkopers. Of kan ik toch beter voor een horse-watch gaan?
Ik leeseven mee, heb ook geen wifi e/o netstroom bij mijn oudje en wil eigenlijk ook loere hoe het zo gaat als ik niet in de buurt ben.
Wesseltje
Geplaatst: 19-12-25 20:15
Kost wel wat, maar de Eufy 4G LTE Cam S330 werkt op zonnepaneel en simkaartje.
Laatst bijgewerkt door Wesseltje op 19-12-25 20:17, in het totaal 2 keer bewerkt
Firegirl
Geplaatst: 19-12-25 20:15
Kijk eens bij Reolink. Die hebben camera's waar een sim kaart in kan met batterij en zonnepaneeltje. Met infrarood zicht zodat je ook in het donker goed zicht hebt.
En je moet dat zonnepaneel ook gewoon buiten hangen. Dat zit over het algemeen niet ingebouwd in de camera. Al is het maar omdat het paneel op een vaste richting gericht moet zijn (zuid/west)
Lang verhaal kort: er zit een kabel tussen paneel en camera. Steek de kabel door de muur of het dak, en je paneel hangt buiten en je camera binnen.