Hallo mensen ik heb een verzorgpony (mysty) en nou is mijn vraag aan jullie hebben jullie ideen om met mijn verzorgpony te doen spelletjes ideen alles welkom alvast bedankt
SuperRoos
Geplaatst: 16-03-04 22:15
naast het rijden, wandelen en verzorgen kun je natuurlijk 'enge' voorwerpen in de bak leggen, denk hierbij aan zeiltjes en pionnen ofzo, kun je hele parcours mee bouwen, een paar balkjes neer leggen, misschien kun je ook met hem/haar gaan voetballen met een skippybal, en allemaal van dat soort dingen, de meeste paarden vinden dat wel leuk om te doen, of ze vinden het eng, en dan is het juist een uitdaging om het vertrouwen van je verzorgpony te winnen, veel succes en plezier ermee!
Ecudes
Geplaatst: 16-03-04 22:31
Ook niet vergeten om even te overleggen met de eigenaar natuurlijk! Trouwens, misschien weet hij/zij wel wat die pony hele leuke spelletjes vind...!
Mystylove
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 09:07
Nee niet echt ze vroeg aan mij of ik een leuk spelletje wist
Pink_Horizon
Geplaatst: 17-03-04 11:01
Ze zijn er iedere week 2 keer dus onze goede ideen zijn wel voort op En ze overleggen alls hoor Ze moeten wel, want we zijn er condstand bij *gna*.
Mystylove
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 19:18
Pinky_girl schreef:
Ze zijn er iedere week 2 keer dus onze goede ideen zijn wel voort op En ze overleggen alls hoor Ze moeten wel, want we zijn er condstand bij *gna*.
Ja dat zal wel moeten he! maarre ik wil mysty nieuwe kunstjes leren als het ook van Inge mag