Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Duhelo schreef:Als je de echte mudcontrol legt en ze legt voor het in modder getrapt is werken ze wel. Als je kan zou ik er echter wat zand onderdoen en zeker boven waterniveau. De mijne liggen helaas op het laagste punt dus de helft staat alsnog onder water helaas. Maar er komt geen modder omhoog!
Bowo schreef:Wij zijn bezig met een warmtelint langs de waterleiding leggen, maar ik kan dus nog niet over ervaringen spreken. Maar houdt er wel rekening mee dat je ook een waterbak hebt die niet moet bevriezen, maar ik zag laatst dat er ook verwarmde zelfdrinkers bestaan.
Janny18 schreef:Duhelo schreef:Als je de echte mudcontrol legt en ze legt voor het in modder getrapt is werken ze wel. Als je kan zou ik er echter wat zand onderdoen en zeker boven waterniveau. De mijne liggen helaas op het laagste punt dus de helft staat alsnog onder water helaas. Maar er komt geen modder omhoog!
Nja onze voorste wei loopt af en de schuilstal is het laagste punt. Ook de reden waarom het daar zo erg is. Maar dus nu platen leggen nu het al blub is heeft geen zin dan?
Bowo schreef:Maar dan geldt hetzelfde, dan bevriezen de watertonnen toch? Of staan die binnen?
Wij moesten de leiding van huis naar schuur vorstvrij zien te houden, maar gaan er vanuit dat de waterbakken in de stal niet bevriezen. Maar een waterbak in een paddock zou dus niet zoveel zin hebben zonder verwarmingselement.