Super blij mee ; het is nog steeds droog
En hele Fijne paddock ..
Buiten de paddock wil ik nu grastegels/ berm-tegels plaatsen ongeveer 6 x 6 m met een hooi ruif erop ; voor 2 paarden. Wie heeft zoiets ? Voorbeeld foto zou super fijn zijn
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
daar heb ik geen ervaring mee!
bedankt Sassy4barrel schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik bedoel deze tegels van beton waar gras tussen groeit .. volgens mij zijn die heel moeilijk te verschuiven als ze goed geplaatst zijn en kunnen ze ook aardig wat gewicht dragen want worden veel gebruikt voor parkeerplaatsen mee aan te leggen

Loe_Loe schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb dit! Ligt op klei, wel soort van ingesloten tegen verschuiven maar eigenlijk zijn deze stenen daar ook gewoon te zwaar voor. Ze zijn opgevuld met zand
Loe_Loe schreef:Beton. Ik heb deze laten leggen om de uitloop vanuit de stal wat te vergroten zodat ik daar hooi kan voeren. Ik merk eigenlijk niks van extra slijtage vd hoeven want ik had altijd al een verharding voor de stal, enkel dan half zo groot als nu.
Loe_Loe schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb dit! Ligt op klei, wel soort van ingesloten tegen verschuiven maar eigenlijk zijn deze stenen daar ook gewoon te zwaar voor. Ze zijn opgevuld met zand
Edit: er even vanuit gegaan dat je dit bedoelt? Doorgroeistenen moemen wij die
super FleurVP schreef:Wij hebben ze van kunstof, ongeveer 70m2 bij de inloopstal, met opsluitbandjes. Het was wat werk om alle gaten goed gevuld te krijgen, echt met een balk lang lopen prikken en aanduwen in alle gaten. Er loopt ook een mini op dus dat is wel belangrijk. Ze lopen er heel goed op, ook in galop en dan hard stoppen op die tegels, ze zijn heel stroef.
Enige nadeel is dat er soms een mol onderdoorgaat en dan heb ik wel weer gaten. Dus dat check ik met uitmesten en dan vul ik het weer met zand.
Ook heb ik het idee dat nu naar 5 jaar het zand ertussen wel wat vervuild aan het raken is, ze eten er hooi en mesten er veel. Wat ik daar aan kan doen weet ik nog niet. Misschien gewoon wat extra schoon zand erop.
Sassy4barrel schreef:Loe_Loe schreef:[ Afbeelding ]
Edit: er even vanuit gegaan dat je dit bedoelt? Doorgroeistenen moemen wij die
ik zie nu de foto pas ! mn telefoon laadde die gister niet ! bedankt! hier kan mn klusjesvrouw wat meesuper