Paard mee verhuizen voor stage in Groningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elisabine92

Paard mee verhuizen voor stage in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-25 10:43

Hoi allemaal,

In Februari ga ik voor 6 maanden stage lopen bij het ERIBA in Groningen. Nu woon ikzelf in midden Nederland dus is dit een flink stuk om dagelijks af te leggen. Ook heb ik een paard waar ik elke dag heen ga. Weet iemand toevallig of er iets qua opties zijn om rondom de stad Groningen met je paard te wonen voor een korte tijd, voor een niet al te belachelijke prijs? Bijvoorbeeld bij iemand wonen die stallen heeft oid?

Een pensionstal voor 6 maanden is lastig en zeker omdat ik dan voor mezelf apart nog een woning moet vinden. Ik wil wel echt op dezelfde locatie als mijn paard wonen!

Iemand die hier meer ervaring mee heeft?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 11:10

Bij je paard gaan wonen zal wel een enorm moeilijke zoektocht worden. Ik zou niet weten wie dat überhaupt aanbied.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 11:36

Überhaupt een huis of een stal vinden is een drama, laat staan de combi. Maar om te proberen kun je denk ik het beste zoekertjes in lokale groepen zetten gericht op paarden.

Je schrijft over de prijs, stalling alleen onder de 250 is erg zeldzaam. Groningen klinkt goedkoop maar dat valt vies tegen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Paard mee verhuizen voor stage in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 11:38

En kan je na die 6 maanden terug naar je oude stal? Hou je daar een stal aan?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 12:34

Er is een Karina op Facebook die vaak stal en woning aanbied in Groningen
Achternaam weet ik zo niet.

Ik weet ook dat er iemand uit omg Emmen is die dat ook aanbied maar dan is Groningen miss nog net wat te ver voor elke dag heen te gaan

Elisabine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-25 12:38

Alja schreef:

Ik weet ook dat er iemand uit omg Emmen is die dat ook aanbied maar dan is Groningen miss nog net wat te ver voor elke dag heen te gaan

Weet je toevallig welke facebook groep? Ik weet zo even geen geschikte groepen voor Groningen

Chinas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 12:58

De stallen in Groningen zelf zijn echt beperkt. Je komt toch al gauw uit op de omliggende steden of dorpen. Er zijn ook de afgelopen maanden enkele grote stallen in de regio gestopt waardoor er veel mensen zijn die wat anders zoeken. Ik dacht dat ze bij Nienhuis in Bedum nog wel plek hadden, al hoor ik daar wel wisselende verhalen over.

Voor facebook, je kan paardenhulp noord nederland proberen. Als je daar een berichtje plaatst bereik je best wel wat mensen in de regio denk ik.

Vitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 13:01

Elisabine92 schreef:
Alja schreef:

Weet je toevallig welke facebook groep? Ik weet zo even geen geschikte groepen voor Groningen

Volgens mij heet zij Karina Zijnge.
Je kan kijken bij paardenhulp noord Nederland. Daar post ze volgens mij weleens

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 14:10

Ja klopt
Bedankt