Vraag over stalmatten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody85

Vraag over stalmatten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-25 22:14

Momenteel sta ik op een wachtlijst voor een stal die ik ga huren voor een manegepony. Ja, je leest het goed. Het is misschien gek, maar voor mij voelt het fijn en het geld waard. En mogelijk wil ik daarin stalmatten leggen. Hebben jullie tips? Ik kan de stal natuurlijk niet verbouwen. Het moet een makkelijk systeem zijn en niet de duurste oplossing ;-).

Het paard wat in de stal komt staan, maakt altijd een troep van zijn stal. Hij is gewoon heel slordig. Eet ook graag alles op waardoor de stal altijd vrij nat is. Vandaar de matten, zodat hij altijd zacht en droog kan liggen.

Andere tips voor betere oplossingen zijn ook welkom!

Graag te koop in de buurt van Noord-Brabant. Nederland.

belle_boef

Re: Vraag over stalmatten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 23:17

Je moet wel iets op die matten doen ander staat die als of in zijn eigen pies en poep.
Niet goed voor de hoeven en hij wordt er vies van.
Daarnaast is niet elke rubber mat zacht.

Sonyo

Re: Vraag over stalmatten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 23:23

Mayo matras. Licht materiaal blijft echt goed en heb het in gebruik sinds februari 2022. Je kan het dus ook makkelijk meenemen mocht je ooit gaan verhuizen. Mag niet in de zon!! Euro-horse verkoopt het.

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:39

Dank jullie wel! Natuurlijk komt er iets op, maar dat eet hij op :-). Dus extra.