Aangezien mijn weiland groot onderhoud nodig heeft en de huidige indeling mij eigenlijk niet bevalt ben ik op zoek naar inspiratie.
Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is dat het gekeerde zand veel te mul is om in drogere periodes te rijden, daarom rij ik in die periodes op de track maar die is momenteel behoorlijk saai zoals jullie kunnen zien
Ik zou graag een track willen waarbij ik in ieder geval van hand kan veranderen zonder om te moeten draaien op de track. Er is geen budget beschikbaar om iets te doen aan het mulle zand.Daarbij komt de uitdaging dat ik de loonwerker niet het leven zuur wil maken middels kleine graspostzegeltjes en ik zoveel mogelijk weide over wil houden voor de paarden.
Tevens staan er een tweetal grote bomen (tussen het pad en roze v-tje in de afbeelding met mijn idee) die ik wil behouden.
Misschien hebben jullie wel het briljante idee qua indeling waar ik zelf helemaal niet aan denk...
Bijgevoegde een foto zoals het nu is, en een foto waar mijn gedachten naartoe gaan maar eigenlijk wil ik de paarden niet op een track langs de haag aan de voorzijde hebben aangezien daar esdoorn doorheen groeit (de uitschieters haal ik weg als ze de wei daar opgaan maar dat is met een track vrijwel niet bij te houden). De kleuren betreffen de verschillende ideeën voor de beplanting.