Hiiii, ik ben op dit moment bezig om mijn eigen paard te kopen maar hiervoor moet ik een goede stal vinden aangezien ik in een dorp/stadje woon. Ik woon in zwijndrecht en kwam daardoor bij de munnikenhoeve maar er staan nergens tarieven. Dus ik wilde even weten of iemand hier weet wat ze maandelijks vragen. Als iemand nog een andere stal weet rond zwijndrecht graag laten weten!
Je kunt beter even contact met ze opnemen (bellen/mailen) dan kun je naast het tarief ook vragen of ze een wachtlijst hebben en wanneer je eventueel kan komen kijken
Oke heel erg bedankt, ik denk dat dat wat uit budget is. Erg jammer ziet er uit als een netten stal maar groot bos er naast. Ik zal dan nog even veder kijken
Denk dat het heel lastig wordt om een stal te kunnen vinden hier in Zwijndrecht/heerjansdam. Misschien de manege hoge devel nog, maar ook daar komen de paarden minimaal buiten. Verder staat alles vol, en heel veel stallen zijn gestopt met pension. Je kan ook nog uitwijken naar Barendrecht, naar de ziedewijdsekade, misschien dat je daar nog geluk hebt.
Misschien heeft stal de Koning aan de Lindeweg nog plek. Dan sta je aan hetzelfde bos, alleen is er geen bak. Maar je bent zo bij de Hoge Devel waar je met abonnement geloof ik wel in de bak kunt rijden. Ik zou gewoon eens rond gaan rijden en overal eens vragen waar je paarden ziet staan. Zo heb ik vroeger ook altijd wat gevonden