Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lenexa schreef:Vergeten te vermelden, dit heb ik idd gedaan. Er zijn in het dorp nog 2 plekken met een rijbak, 1 bij mensen thuis. Daar heb ik afgelopen week een briefje in de bus gedaan. En bij de kliniek in de straat. Daar heb ik vorige week al een berichtje heen gestuurd. Op beide heb ik niets gehoord..
Elisa2 schreef:Lenexa schreef:Vergeten te vermelden, dit heb ik idd gedaan. Er zijn in het dorp nog 2 plekken met een rijbak, 1 bij mensen thuis. Daar heb ik afgelopen week een briefje in de bus gedaan. En bij de kliniek in de straat. Daar heb ik vorige week al een berichtje heen gestuurd. Op beide heb ik niets gehoord..
Je kunt beter aanbellen en het gewoon brutaal face to face vragen, zo'n briefje is te vrijblijvend.
Op zich klinkt die paddock wel als iets waar je gewoon nog wat kunt doen, mits er ook verlichting bij is. Als je verder toch niet heel fanatiek bent en het liefst in het bos rijdt en deze dichtbij is dan denk ik dat het prima zou kunnen. Ik reed vroeger bij een gebrek aan een goede rijbak vaak op grasveldjes in de buurt, of in de bak/ wei van de buren enzo.