Stal Management app gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mar_pronk99

Stal Management app gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-25 11:08

Vraagje!

Ik ben benieuwd of er (pension)stallen zijn die gebruik maken van een management app, zo ja: welke? Ik ben voornamelijk opzoek naar een overzichtelijke manier van reserveren van faciliteiten/lesagenda en met een communicatie tool zodat ik niet mijn whatsapp hiervoor hoef te gerbuiken.

Hoe gaat dit bij jullie op stal? Een whatsapp groep, via de mail of een andere handige stal management app? Planning op whiteboarden of wel online?

Andere tips zijn natuurlijk ook welkom :)

Rose123

Re: Stal Management app gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:10

Hi,

Wij gebruiken op stal een algehele Whatsapp-groep voor de normale mededelingen en als bijvoorbeeld iets gevonden is of vermist. Daarnaast hebben we voor het reserveren van binnen/buiten bak of paddocks de app Klender. Is een soort agenda app. Ik geloof dat hij intussen deels betaald is maar daar weet ik het fijne niet van.

Kimsel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:11

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:17

Wij hebben een gedeelde agenda via zo'n kalender app, waar in iedereen z'n lessen en andere grote bijzonderheden inzet.
Voor algemene mededelingen is de whatsapp groep, voor vragen over samenrijden etc. nog een aparte app waarin meer gespamd mag worden ;)

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 11:30

TimeTree werd bij mijn vorige vereniging gebruikt. Makkelijk en overzichtelijk :)