was ik bij mijn vorige verzorgpony's weggegaan omdat ik het daar niet zo leuk vond, ik ben naar een andere stal gegaan en ik ben er nog steeds!
Het is daar SUPER leuk!!
je bent er nooit in je eentje terwijl dat bij mijn vorige verzorgpony wel zo was (wat natuurlijk ook weer wel lekker was)
Ik had mijn spullen nog steeds niet terug gekregen, dus ik al een paar keer smsje gestuurd proberen te bellen maar geen antwoord
Vandaag smsde ze dan wanneer ik mijn spullen op kwam halen en of ik de dierenbescherming nog ging bellen?!
Ik weet niks van de dierenbescherming af? ik heb dat nooit gezegd!
Maar oke ik terug gesmst dat ik ze morgen uit school om 3uur wel kon komen halen en dat ik helemaal geen dierebescherming zou bellen waarom zou ik niet weten?!
Zij terug gesmst of we vrienden konden blijven en dat ik nog een keer naar ze mocht komen kijken en wat vaker langs mocht komen enzo
Natuurlijk kunnen we vrienden blijven ik wil niks liever! En mijn verzorgpaardje zien is natuurlijk ook leuk!
Toen smsde ze later of ik mischien 1 dag in de week kon komen en op welke dagen dat dan dus allemaal kon
ik de dagen + tijden gesmsd stuurt ze ineens een smsje dat ik ook wel meerdere dagen mag komen en dat ik ze ook wel weer mag verzorgen enzo...
Naja ik weet niet of ik het wel moet doen...
ik ga dan al 4 dagen in de week naar mijn andere verzorgpony's en vanaf april word dat 5 dagen
omdeweek op donderdag dus dan kan ik als ik om 4uur uit ben wel gewoon naar mijn vorige verzorgpony...
Wat zouden jullie doen?
(sorry voor het lange verhaal ik hoop ook dat jullie het snappen..)
En aangezien je in april die paardjes al 5 dagen per week gaat verzorgen lijkt me dat meer dan genoeg.
Je kan het proberen natuurlijk maar het wordt echt ren en vlieg werk! En wat als de een je smst en vraagt of je wilt komen omdat hij/zij echt niet kan, terwijl je als met de andere hebt afgesproken dat je komt omdat hij/zij ook niet kan? En wat als je iets nieuws hebt, bij wie leg je dat neer dan? Ja, misschien domme voorbeelden maar snap je wat ik bedoel? je kan beter 1 stal hebben met al je spullen en aandacht in plaats van twee stallen waar je je aandacht en spullen onder moet verdelen.