Select stallenbouw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SPrimrose

Select stallenbouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-25 20:02

Hoi!

Thuis heb ik al een stal, maar nu wil ik graag nog een stal erbij plaatsen voor 2 paarden. Ik kwam bij select- stallenbouw uit, maar nu vraag ik me af of mensen hier ervaring mee hebben?
Ik vond de foto’s wel erg mooi, maar ik kon niet heel veel reviews vinden online. Ik zag dat er al wel topic’s over waren, maar de recentste die ik kon vinden was meer dan 10 jaar geleden.
Misschien dat er nu ook wel wat dingen zijn veranderd daar?
Wie heeft er misschien wat info voor mij? :)

Brainless

Re: Select stallenbouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 20:36

Wij hebben de texas met 3 stallen en een schuur en staat na 15 jaar nog helemaal perfect.
Ondertussen zijn de deuren en de palen van de overkapping verbeterd dus dat is een zeer goede vooruitgang.
De stallen bij ons zijn van binnen afgewerkt met betonplex.

Er zijn bouwers/doorverkopers die dezelfde stallen aanbieden (gebruiken dezelfde foto's ) maar vragen rustig 2-4000 meer en dan geven zij het weer door aan select bouw.

su72

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 07:14

Onze stal van Select staat er na 11 jaar nog steeds helemaal prima bij. Nooit spijt van deze keuze gehad!
Bij ons ook betonplex in de stallen.

SPrimrose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-25 10:34

Wat goed om te horen! Dank jullie wel. Ik was ook van plan om het met betonplex te laten doen.